شهرک تاسیسات

عرضه کننده بهترین راهکار های تاسیساتی

شهرک تاسیسات

عرضه کننده بهترین راهکار های تاسیساتی

شهرک تاسیسات

در دنیای امروز تامین آسایش بشر یکی از اهداف اصلی است به همین دلیل نقش تاسیسات مکانیکی به عنوان جزی از ساختمان ها که افراد به صورت روزمره با آن در تعامل هستند . غیر قابل انکار است تاسیسات مکانیکی در مجموع به دو دسته کلی صنعتی و ساختمانی قابل تقسیم هستند . تاسیسات مکانیکی صنعتی شامل بخشهای چون انتقال آب - فاضلاب - یا بصورت کلی انواع سیالات - تصفیه آب و فاضلاب - تولید انرژی از حرکت سیال و ...است
در ضمن تاسیسات مکانیکی ساختمان شامل بخشهای مختلفی هستند که عبارتند از : تاسیسات سرمایش و گرمایشی - تاسیسات بهداشتی ( آب و فاضلاب ) - تاسیسات گاز رسانی - تاسیسات استخر ( استخر - جگوری - سونا ) تاسیسات آتش نشانی ( اعلام حریق - اطفا حریق ) تاسیسات و تهویه مطبوع در بیمارستان ( تاسیسات گاز های طبی )تاسیسات سیستم های بخار - طراحی و اجرا در تاسیسات پله برقی و اسانسور - طراحی و اجرا در تاسیسات آبنما و فواره .

اطلاعات کلی در مورد شرکت سپاهان اصفهان :

گروه صنایع “بی تی اس” یکی از بزرگترین و تخصصی ترین مجموعه های فنی و مهندسی و تولیدکننده اتصالات و شیرآلات برنجی و لوله های پنج لایه در سطح کشور و منطقه می‌باشد . مجموعه اعضای این گروه صنعتی شامل شرکت های فراز گستر سپاهان ، بهتراشان سپاهان و احداث صنعت پیشرفته می باشند.
شکل گیـری اولیه این گروه با طراحـی و ساخت ماشیـن آلات پیچیده ای همانند ماشین های ترانسفر مورد نیاز صنعت شیرآلات و اتصالات برنجی از سال ۱۳۶۷ آغاز گردید . هم اکنون مجموعه شرکتهای گروه صنایع “بی تی اس” در استان اصفهان در مساحتی بالغ بر ۲۰۰۰۰ متر مربع و با ۵۰۰ نفر نیروی انسانی در حال فعالیت هستند . این گروه ضمن دسترسی به فناوری تمام ایرانـی طراحـی و ساخت ماشین های ترانسفر و انواع قالب های فورج ؛ به تولید انبوه انواع اتصالات برنجـی پرسی ، رزوه ای ، کوپلی ، شیرآلات برنجی ، انواع کلکتورهای فورجی گرمایش از کف و توزیع آب و همچنین تولیـد لوله های چند ‌لایه می پردازد . محصولات برنجی “بی تی اس” قابلیت به کارگیری با تمامی لوله های پنج لایه استاندارد را دارا بوده و به همیـن دلیـل مجموعـه ی متنوعی از مشتریان نظیر انبوه سـازان مسکن، مهندسیـن طراح ، تولیدکنندگان لولـه های پنج لایه و … به جمع مشتریان ” بی تی اس” پیوسته اند . برخورداری از سیستم های سخت گیرانه کنترل کیفـی در مورد تمامـی محصولات ” بی تی اس” و تامیــن و تدارک سریـع خواستـه های مشتریـان نیز موجب گردیـده تا محصـولات ” بی تی اس” به صورت روز افزونی در پروژه های ساختمانـی بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار گیرد . ما اطمینان داریم سال هاست در محیط گرم خانـه و یا فضای صمیمی کار ، همراه شما بوده ایم .بی تی اس


انتخاب و ورود ماده اولیه

مهم ترین ماده اولیه در صنعت اتصالات و لوله‌های چند لایه، آلیاژ برنج است. از بین خواص مهم آلیاژ برنج می‌توان به خاصیت مقاومت بالا در برابر خوردگی، شکل پذیری و عدم نیاز به عملیات حرارتی و سهولت در ماشینکاری اشاره کرد که در واقع همین خواص دلیل اصلی انتخاب این ماده در این صنمعت می باشد. آلیاژ برنج بر خلاف استیل و آلیاژهای آلومینیوم بر اثر تنش‌های حرارتی سخت نمی‌شود.
آلیاژ برنج MS58 یکی از مرغوب ترین انواع این آلیاژ می‌باشد که بر اساس درصد مواد تشکیل‌دهنده دارای ویژگی‌های مثبتی چون قابلیت ماشینکاری، شکل دهی و عملیات گرم است. این آلیاژ از نظر ترکیب شیمیایی و عناصر تشکیل دهنده دارای نام CuZn39Pb3 یا همان برنج سربی بوده و از همین‌ رو در گروه برنج زرد دسته‌بندی می‌شود. همان گونه که از نام این آلیاژ نیز بر می‌آید محدوده درصدی عناصر تشکیل‌دهنده آن بدین صورت است: مس بین 57 تا 59 درصد، سرب بین 2/5 تا 3/5 درصد و مابقی روی. تولید این آلیاژ مطابق با استاندارد DIN 17660 صورت می‌پذیرد. درصد نسبتا بالای روی، این آلیاژ را مستحکم و شکل‌پذیر نموده و افزودن فلز سرب به آن قابلیت ماشینکاری را در آن تقویت نموده است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آلیاژ منتخب، قابلیت کاربرد آن در رابطه با آب آشامیدنی و امکان تماس بدنه و قطعات فلزی با آب مصرفی است زیرا میزان سرب آلیاژهای به‌کار رفته در صنعت اتصالات دارای محدوده مجاز می‌باشد.